Followers

Tak ketahuan

Assalamualaikum..

banyak sungguh assigmen..dah lama tak update blog aku nih..(padahal kalau tak bz pown, blog tak update gak)... aku rasa nak bloging..tp tak tahu nak cerita mcm mana..(taip jerk la,,tu pown nak kena ajar kerr..hehehehe)..

aku rasa banyak menda yang perlu aku buat..tp tu sume bukan alasan tuk aku rasa tension.. yela..bukan aku sorang jerk yang banyak keje.. orang lain pown ada keje gak...hehehehe...
aku cuma rasa semacm jerk..(sbnarnya bkn semcm lagi da ni..2.. 3.. mcm dah nihh...) biasa nya aku susah nak rasa serabut.. sbb nye, bila aku rasa cm tu jerk, aku akan kngsi cerita aku dengan org yang rapat dengan aku..tp sekarang ni agk payh gak la.. coz masing2 bz kan.. aku pown kena la paham gak..

tp..agk tertekan gak r..bila keadaan aku cm ni, aku akan ingt pkara2 lama dulu..aku tak tahu nak buat cm ne lagi.. da buntu da hati aku ni..bak kata mmber baik aku..chak(bukan nama sebenar) hehehehe.. tengah hari tadi dia ada msg aku..tanya kabo..dia kata lama sgt tak dgr brita..aku cuba tuk tak banyak sgt ber'msg dengan dia.. aku bagi alasan aku tgh kelas..padahal baru abes kelas..heheheh..

aku kena mengelak dari msg dia.. ni pown tuk kebaikan diri aku gak...aku rasa ckup la sampai sini jerk dulu..aku bloging ni pown sebab aku tak tahu nak cerita kat sapa n cm na...otak aku ni pown sekarang da mcm tak brapa nak btul sgt... tp nasib bek la aku ada kawan2 yang sentiasa bersama aku.. aku bersyukur sangat2 sebab kenal korang...


2 comments:

sebelah bilik a_ _ ( HATI ) said...

:)

HaitiQ said...

:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...