Followers

perit yang aku rasa

Ya Allah..berikan lah aku kekuatan... HambaMu ini terasa sangat lemah Ya Allah...tak pernah aku ada perasaan yang semacam ini...Aku tak kuat untuk menghadapi nya Ya Allah...

kali ini aku tak dapat nak sembuyi kan perasaan aku..masalah aku... selama ni aku boleh sembunyikan masalah aku daripada kawan2 aku..terutamanya sahabat2 aku....tapi kali ni aku lansung tak berdaya... saat aku dapat sms... tangisan aku tak henti2... bagaikan dunia telah berakhir...Subhanallah...Kuat kan aku Ya Allah...perkara ini datang dalam sangat aku sedang bertatih untuk berjuang... tapi sms ini dah buatkan aku terus tersungkur untuk teruskan nya...

Allahhu RAbbi...
kuatkan aku Ya Allah...Aku masih ada tanggungjawab...perkara ini membuat kan aku rasa nak tinggalkan segala nya...bantulah Hamba Mu yang kerdil ini Ya Allah...












Ada waktunya, 
sepi menjadi lebih indah kerana 
di saat itu kita ada ruang 
untuk mengingati dan merindui........

Travel UUM

Assalamualaikum... fuhh..badan masih letih lagi nih...mana tak nya pukul 3am baru smapai bilik..balik2 jek terus tidur...pagi tu ada tutorial tapi tak baca pape lagi..bukan aku sorang...sahabat2 yang travel  sekali dengan aku pown sama...apa boleh buat...hehehe...

masa balik semalam memang kami berlima memang tak larat..masa pergi berempat jek...mana datang sorang lagi ni ntah..hehehe..empat orang dari kami sakit kepala...huhuhu..tapi aku da ok sikit sebab aku makan ubat sakit kepala...kalau tak memang aku pown tumbang sekali la...driver kiaorang la yang paling kesian sekali...pergi dye drive...mana tak penat..so balik tu..aku la yang memandu... mula2 tu memang meriah dalam kereta tu..walaupun masing2 tak larat dan tak sihat..tapi masih cuba untuk bertahan temankan pemandu...lama2..keadaan badan yang tak mengizinkan..masing2 terlelap...tak ape lah kan..tinggallah aku sorang2...yang tak boleh bla nyerr co-pilot pown lelap sekali...huhuhu...yela, biasa la..boring kan..kalau aku pown gitu gak...hahahha...