Followers

Rindukan saat itu

Assalamualaikum...jam menunjukkan 6.32am...tapi aku masih belum melelapkan mata dari semalam...mata aku ni terasa berat..tapi aku tak mampu nak lelapkan mata...

kelmarin..ada jamuan sempena perlantikan tampuk pimpinan kelab yang baru...habis jek majlis tu..otw nak balik..aku ternampak 'dye'...seronok nyerr la...teringat kembali kenangan aku yang telah berlalu..huhuhu...aku rasa kembali bersmangat..lebih2 lagi bila tengok ramai yang turun trening malam tu..balik jek dari tu...aku da pasang niat..pagi esok nye nak joging...


keesokan harinya aku pown turun joging dengan di temani seorang sahabat...lepas jugak la joging kampus...jauh gak la...alhamdulillah la kan...walaupun tecungap2..hehhehe...pastu malam pown aku turun trening....walaupun agak kepenatan tapi aku suka sangat2....aku larat habiskan trening malam tu...nak taw tak sebab ape..??kalau tak nak tahu...aku tetap bagitaw gak...ni kan blog aku...ikut suka hati aku la nak bagi tahu ke tak...hahhah...sebab aku tumpang semangat kawan2 yang sama2 datang trening malam tu..hehehe...

aku rindu nak beraksi semula dalam arena persilatan..wahhh...hehheh...(ayat nak power  kan....)almaklumlah...lama sangat tak turun trening...so...kena lah aku rajin turun trening...aku rindu sangat nak trening sama2 dengan dua orang lagi partner aku...penat sama2..meng-gila sama2...hehehhe...

so, atiqah...trajin2 lah turun trening kalau nak beraksi semula dengan niza dan nadrah ea...Sekian.. :)

Ada waktunya, 
sepi menjadi lebih indah
 kerana di saat itu kita ada ruang
 untuk mengingati dan merindui........
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...