Followers

Solehah ke aku..???

Tudung..??



Pakai tudung..???
Memang isu biasa tapi nape ramai yang tak pakai ea..??
Susah sangat ke nak pakai tudung tuhh..?
berat Tudung tu ada ke samai memcecah 3Kg..??

Ramai orang bila di tanya nape tak pakai tudung..?
Dye jawab " Belom sampai seru.."
"Belom ready.." dan mcm2 la alsn nyerr..
sebnrnyerr seruan utk pakai tdung ni da lame ade..sejak zaman Rasulullah lg..
ape lg alasn utk tak pkai tdung...
kan manis klu pkai tdung..

ada plak yang berpndapat..elehh..yang pkai tudung tu bukannyer baek sgt pown..
mmg la... mmg i2 tak leh d sangkal.. tp i2 antara dye dgn ALLAH..
kta sbg umat ISLAM kne la pakai tudng..ttup aurat..
tak kan lah mengaku ISLAM hanya dlm i/c jerk kott..


mengaku diri tu Islam tp xpnh nk buat ape yg d suruh agama..
xksh la.. artis ke.. spe ke...
dlm i/c agama Islam..
tp tdung xpakai..pkai bju yang ketat2.. jarang..
ntah pape la dyeorg nihh...
pk2 la sndiri...

Sekadar berkongsi... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...