Followers

This is Me

Errmmm...ku xtaw la nk mulakn cm ne post kali ni...
tapi isi penting yang aku nak sampai kan kali ni...
Ini lah aku..

Lantak la korang nak cakap aea pasal aku...
mengada2 ke ape ke.. xkesah lah...
asik injured jerk... sakit sne sakit cni...
nampak jerk cam kasar tp lembik..
aku xpedulik la ape pown korang nk cakap..
yang pasti itulah diri aku..
aku ni memang jenis x tahan sakit..dr dlu lg..
sape yang satu sekolah ngan aku dlu taw la aku ni cm ne..
teman2 sepermainan aku dlu...















Ini lah sekolah aku...

aku ni memang jenis yang suka aktif ngan sukan..
tp badan aku ni sangat sensitif...
hahahaah
memang mengade2 kan..
tp lantak la..
aku leh wat pe...

mase kat sekolah dlu aku sangat aktif ngan sukan..
sampai nk exam SPM pown sempat lg p btanding..
tp 2 la...
slalu gak badan aku sakit2...
pitam 2 jgn crite r...
mmg slalu..
kuang...kuang..kuang....
bru jerk game ptama...bdan aku da nek lebam2..
2 pkara bese la tuhh...
nak wat cm ne.. da minat aku..

ckg Irwan n abg zaidie la yang slalu papah aku..
almaklumlah...slalu sgt pitam...hahaha...
dyeorang 2 da phm sgt aku ni cm ne...
heheheh.... degil...

so...lantak korg la ea..
nk ckp ape psl aku...
aku xkesah....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...