Followers

welcome back..

Assalamualaikum..
mula2 sekali nak ucapkan selamat kembali ke kampus kepada
sesape la yg dah kembali ke kampus..
trutamanyer kampus UKM, Bangi..




Dah lame dah tak update blog...
bersawang dah...hehehehe...
bukannya apa..kat umah tak de tenet...
malas r nak kua skadar tuk online jerkk...heheheh..

cuti sem da abes...tanda permulaan sem baru..
pas ni bz smula la nampak nyer dengan keje2 yg blonggok2 menantikan kedatangan aku tuk diselesaikan..hehehe
bese lah tu kan..dah nama pun mahasiswa..memang la banyak keje kan...

aku sampai kampus td dalam kul 8.20am...
tggu pejabat bukak, kul 9.30am baru la dapat kunci bilik..
yg aku tak sangka2 nyer... aku dapat roomate aku yg lama...
jodoh panjang la agknyerr..hehehehe
pas jerk angkat sume barang2..
aku ikut la parent aku p umah mak ndak aku...

balik kampus semula lebih kurang dalam kul 2pm..
smpai jerk blik, pe lagi.. aku pown kemas2 la ape yg patut...
lap2 meja, laci, almari sume lah...
berpeluh2 aku d buatnyerr...
4.30pm settle la sume keje ni...
lega cket bilik dah kemas..heheheh..
pas 2 baru la aku online nihh...hheheheh

aku rse buat masa ni.. sampai sini jerk la...
aku pown tak taw nk taip pe lg..
almaklum la baru jerk taw blogging2 ni..heheheh..
ok lah ea..
wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...