Followers

teringat kembali...

teringat kembali... nak ingat pasal pe ea... saat aku mengarang blog ni (cehh, mengarang konon).. hati aku sangat sedih.. mata dah berair dah ni.. tapi tak tahu la nak cerita kat sapa..bahu sapa ek nak pinjam.. nak buat alas aku nak nanges..hahahaha..

nak buat cam ne ni ea... leh tak kalu nak format balik ingatan lama aku yang aku tak nak ingat.. kalau lah leh delete cam tu jerk kan senang..

aku tak nak lah cerita panjang lebar apa yang aku rasa sekarang ni.. nanti aku menguris hati orang lain pulak.. biar jerk la aku jerk yang serabut.. tak yah la nak nyusahkan orang lain pulak kan..

Akhir kalam kepada sesape yang berkaitan, maaf sebab dah susahkan diri kamu..

saya yang "ceria..."

1 comment:

Anonymous said...

emm...salam...
hbs tu ana mnyushkn kmu ke slme ni..
enti yg aja ana...bcerita pd shbt akn mngurgkn bban...
ana pun shbt kamu...
trimelah ana sbg shbt baikmu..bkn sj ms gmbra..mse duka juga..ana sntiasa mnnti cerita2 enti..
:_)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...