Followers

Daisypath Anniversary tickers

Sunyi tanpa kamu

Assalamualaikum...

ke hadapan... ke belakang...ke kiri dan ke kanan diri ku yang Allah sayangi (ameen..)
kampus kini mula menyepi....ramai aku tengok duk angkut barang sana sini..siap parent tolong naek angkat barang sekali...mau balik lama la katakan....hehehe..

rasa macam tak seronok nyer cuti lama2 ni...aku tak tahu la nak buat apa..(padahal banyak jerk menda yang nak kena buat..hahahha)...perkampungan masa start 4hb mei ni...ntah la..macam2 yang ada dalm benak kepala otak aku nih..rasa berbelah bagi pown ada..tapi tak apa lah..biar aku n Pencipta aku sahaja yang tahu...

ramai kawan2 aku da balik..jadi aku agak kebosanan...tak ada orang nk berjooh dengan aku..hahahaha...kepada my lovely partner aku Nadzirah Abdul Hamid...aku akan merindui kamu..walaupun aku rasa, aku kenal ko tak lama...tapi aku rasa bakal merindui ko...siapa lagi nak jadi kawan gedebak gedebuk aku nanti..huhu (ayat tacing)..apa2  pun.. aku harap ko selalu bahagia dan gembira dengan kehidupan ko..moga di permudahkan segala urusan oleh Allah...
( ni la nad...partner aku..srikandi melayu..hehehe)

Senang2 nanti kita p mandi pantai cam hari tu ek...hehehehe....grade nanti, bagi taw aku ea...


Ada waktunya,
 sepi menjadi lebih indah
 kerana di saat itu 
kita ada ruang untuk mengingati
dan  merindui........

No comments:

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...