Followers

Cerita aku


Assalamualaikum..apa khabar diri ku sendiri..hahahaha...

Sem 4 ni dah nak tamat dah...tinggal 1 lagi exam... pastu aku akan ibuk dengan macam-macam benda lain pulak..latihan masum..latihan gayong...business aku lagi..kena la pandai nak bagi masa... 

Sem ni bakal berakhir tak lama lagi..tapi aku rasa..ada banyak aktiviti sem yang lepas2 aku dan sahabat2 aku tak dapat nak buat....almaklumlah..masing ada urusan mereka sendiri..termasuk lah aku..huhuhu..kalau dulu rajin jerk keluar p mandi-manda..hahaha..abes jerk kelas terus p..macam mengarut jerk kan..tapi tu la yang selalu kitorang buat...tu semua kenangan yang memang tak dapat nak di lupakan...

Sem ni tak sempat nak masak2 sama2 dan makan sama2...biasanya masa exam kitorang buat ni...orang lain sibuk study kitorang sibuk berjooh..hahahaha...sangat best...xpe lah..kalau sem ni tak sempat...sem depan kan ada lagi....hehehehe..kejap jerk rasanya belajar ni..pejam celik pejam celik..tinggal setahun jerk lagi..pastu..masing2 bawa haluan sendiri...
.....................................................................................................

ok..next cerita pulak...

hah..lama dah berniat nak buat sup cendawan...resepi kak dayang..hahahaha.
menjadi gak aku buat hari ni..almaklum la..aku ni bukannya reti bab masak2 ni..bab makan aku taw la..hehehe..terpinga-pinga gak la aku nak siapkan sup ni..hehehe..
1st time cuba buat sendiri..ada la rasa macam kak dayang buat ritu..hehehe..bangga sekejap..hahaha..

(macam ni la rupa sup tu..tapi gambar ni aku ambil kat google jek...)


Ada waktunya,
 sepi menjadi lebih indah
 kerana di saat itu 
kita ada ruang untuk mengingati
dan  merindui........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...