Followers

Daisypath Anniversary tickers

kenangan yang tak ternilai

Assalamualaikum... 
pejam celik pejam celik.. dah nak abes belajar dah rupanya... berat pulak hati ni memikirkan terlalu bnyak kenangan bersama 3 keluarga besar di UKM.. tak tergambar oleh kata2 betapa sayang aku terhadap mereka... hanya Allah sahaja yang mengetahui..

mohon maaf jika ada silap dan salah sepanjang perkenalan kita semua... memang di akui aku suka cakap lepas jek..hehe.. tapi aku tak pernah memaksudkan kata2 tersebut... sekadar gurauan sahaja.... gurau kasar la katakan..hehheh... 
mohon halal kan segala yang aku amik atau gunakan atau makankan..heheheh.. manalah tahu umur tak panjang... moga perkenalan kita membawa manfaat dan kebaikan di dunia dan akhirat..

special wish kepada Izzat, Ezuan, Habibah, Soleh dan Hafis yang sentiasa berada di sisi ketika susah dan senang.. terutamanya H.A.I... T xtermasuk ea..hik3.. tak lupa gak pada wana... sungguh bertuah diri ini punyai sahabat seperti kalian.. alhamdulillah....kalau aku tak kenal korang, tak tahu la apa nak jadi dengan aku sekarang ni.. 


terima kasih juga kepada Nurhaniza dan Nadrah yang selama ni jadi partner regu.. minta maaf jika ada terkasar bicara tersalah kata yang menguris hati... harap di maafkan.. terima kasih sebab bagi support bila kita trening... terutama bila ada gerakan yang aku tak mampu buat.. thnx a lot.. 


kepada keluarga Gayong... aku bakal merindui kenangan2 ni =)

tak lupa gak keluaga ANSOS.. selama 3 tahun kita berkenalan.. mohon maaf jika ada silap dan salah.. really have sweet tym with u all.. hidup ANSOS..!!! Love culture for future..!!

kepada keluarga pencak... terlalu banyak kenangan manis yang tak muat kalau nak d ceritakan kat sini... sayang korang semua.. 

air mata ini mengalir mengenang kembali kenangan2 lalu... moga ukhuwah yang terjalin berkekalan sampai bila2.. hanya Allah yang mengetahui rasa kerinduan di hati ini tatkala melihat semula gambar2 kenangan bersama =)

Mencari kemanisan dalam kehidupan.
Mehnah mendatang terasa terbeban.
Bawa hatimu kepada Tuhan.
Di sana menanti syurga idaman.

No comments:

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...