Followers

Daisypath Anniversary tickers

tak banyak, sikit pon ok

tak ada idea sebenarnya nk update sebenarnya ni..hehehe.. ok la cerita tentang tangisan.. ada orang akan menangis bila tengok movie.. ada gak yang menangis baca novel... hehehe.. ada orang kawan ni.. lelaki.. menangis tengok cerita thailand..hahhaha... biasa la kan.. hatinya sensitif...

kali ni nak cerita tentang tangisan aku.. hehehe.. bukan orang lain.. aku pernah menangis baca satu buku ni.. wahhh.. pengakuan berani hidup ni..hik... air mata aku mengalir tetiba jek.. tajuk buku tu BILA ALLAH MENDUGA KITA.. tak tahu nak cakap macam mana... betapa aku tak bersyukurnya dengan nikmat yang Allah berikan pada aku..


lepas aku baca buku tu.. pandangan hidup sedikit sebanyak telah berubah.. cam skema lak ayat ni..hehehe...seriusly... aku cadangkan kawan2 baca lah buku.. comfirm..!! kalau tak banyak, sikit pon jadilah perubahan yang akan korang rasa dalam diri korang.. Insya Allah..

Mencari kemanisan dalam kehidupan.
Mehnah mendatang terasa terbeban.
Bawa hatimu kepada Tuhan.
Di sana menanti syurga idaman.

No comments:

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...