Followers

tak kena ngn jiwa

huh.. pejam celik pejam celik.. kejap jek 3 tahun.. dah nak graduan dah aku ni..hehehe..moga dapat bagi kebahagiaan kepada org tua aku yang tercinta...

p/s: post aku kali ni mengarut sikit, bukan perkongsian ilmu..cume nak luahkan rasa marah dan geram..

praktikal aku akan berakhir tak lama lagi.. sepatutnya 14 sept.. tapi tak tahu la kalau kena tangguh lagi untuk menyambung perjuangan ke AUG.. moga dapat teruskan perjuangan ini bersama partner yang disayangi.. aiihh..tak sabar nya nak habis pratikal...STRESS!!!!




sebelum ni tak ada la rase cam ni.. lepas kena tukar tempat duk kat tempat PA ni terus jadi stresss.. aihhh.. duk kat tempat lama ada gak kerja kat luar.. manalah kena dengan jiwa aku.. asyik kena duk depan komputer jek..pastu Bos asyik complain jek.. siap bandingkan aku ngan dak praktikal sebelum ni..lagi la aku hanginnnn...aarggghhh... mmg la  bdak tu bgus.. awal2 lg dye dah mmg duk citu.. aku ni dah la dari bahgan lain.. buat kerja lain.. tetiba bdak tu habes, suruh aku ganti..pastu tak ajar aku ape2.. tak bgtaw bidang tugas aku.. sangat bagus kan.. ???

satu lagi, kalau nak suruh aku buat kerja lain, BAGITAHU la bidang tugas aku.. tak ade lah aku terpinga2... ape yang boleh buat, ape yang perlu buat, ape yang tak boleh buat...aku ngn tak tahu pape asyik kena tego jek ngan bos.. rosak la nama aku.. aku ni bukan nya jenis tak boleh buat kerja...boleh jek even kerja tu aku tak pernah buat.. cume aku tak tahu bidang tugas aku jek...


aihh.. nak keluar ni p mane2 pon kne bgtaw bos.. MANE LA AKU TAHU KENA bgtaw... lagi pon aku mmg xske duk dlm pejabat jek..kalau ada keje xpe..ni duk melangut jekk.. bila aku p turun bawah cri kerja yang nk dibuat, tanya pulak aku kat mane.. bila naik..bukan ada kerja ape pown.. hiisshh...MEMANG TAK KENA NGAN JIWA AKU LA KERJA PA NI...sgt stresss...!!!!

*sedang cuba tenangkan diri.. mencari hikhmat disebalik ujian All ni =(

::Pencari Redha Allah::

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...