Followers

Daisypath Anniversary tickers

Bersyukur..

fuh.. dah bertambah umur aku nampaknya.. adeeii.. xpe.. makin bertambah umur bermakna semakin besar cabaran serta dugaan yang bakal aku hadapi.. moga semakin tabah dan cantik (hah, tak puas hati la tu kan..hehehe, terutama orang ni )

terima kasih kepada kwn2 dan kaum kerabat yang mengwish selamat kepada aku.. moga Allah memperkenankan doa kalian..

terima kasih gak kepada kwn2 opis yang mencelebrated birthday aku.. Aimy, Ain, Farah, K.Liza n' kecik @ Wani.. kepada along @ azahir yang tak menahan siap cakap tak sedap hati pagi2.. sampai rasa nak nyanyi tu.. aku ingatkan serius la dye tak sedap hati.. tup2 nyanyi "epy bufday" kat aku..hahaha..

(dari kiri, Aimy, Ain, Kecik @ Wani, Admin, Farah, K.Liza)
tak sangka perkenalan yang baru tiga bulan membuatkan kami berasa seperti telah lama kenal.. ecehhh.. bermadah pujangga lak..hahah..biarlah, ni kan blog aku.. =)

tak lupe gak kpd kwn2 pencak n gayong.. terutama kwn2 yang aku kenal dari tahun 1 lagi.. kwn2 ansos "love culture for future".. kwn2 opis lame.. kak jie, abg wan.. kepada sahabat HATI ... err, rasanya T tu tak payah la kan..hehehe.. rindu korang...

dalam kegembiraan masih terdapat kegelisahan jauh di lubuk hati.. moga Syakir cepat sembuh..


::Pencari Redha Allah::

No comments:

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...