Followers

Daisypath Anniversary tickers

Terkejut tapi tahniah...

Assalamualaikum....

Lama da tak update blog aku ni hah... bukan setakat bersawang da....segala sarang binatang da ada ni hah...hahaha... hari ni hari kdua aku sampai di UKM...lepas kemas bilik, barulah aku buka laptop ni, online..hehehe... 

Semalam aku sampai UKM malam da..aku tumpang bilik niza jerk malam tadi..pagi ni baru lah pindah bilik..
terkejut aku bila buka facebook aku..tak sangka2..tapi alhamdulillah..jodoh sepepu aku yang sekarang ni belajar kat UMS dah sampai.. along ada tagged aku kat dye punya kad jemputan dye... 

Mana tak terkejutnya..dye sebaya aku..masuk U saing pulak tuh..diam2 jerk dye..tup2, dapat kad jemputan...tahniah aku ucapkan kat kamu along..moga berbahagia ea...aku pown turut tumpang gembira.. Insya Allah, aku datang kenduri kamu tu..walaupun agak jauh la kan...demi kamu, aku datang jua...heheheh...

Buat masa ni, ni jek la yang aku nk taip...ada kerja yang belum settle  ni..hehehe..
sekian...

No comments:

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...