Followers

Perjuangan bermula



Assalamualaikum...

Lebih kurang 2 minggu latihan untuk Taming Sari 3...Alhamdulillah bilangan atlet yang join latihan pusat ni semakin bertambah.. tapi masih dalam kekurangan...ramai lagi atlet2 yang belum datang lagi... kami semua yang dah ada kat sini mengharapkan mereka tu semua datang termasuklah para urusetia.... almaklumlah.. masa dah suntuk sebenarnya ni...

Taming Sari 3 kali bagi aku agak tough la... aku ni pun tak tahu la mampu persiapkan diri atau tak... aku akan cuba sedaya upaya aku.. aku join game  ni pun sebab seseorang (2, 3 orang sebenarnya..hehehehe)...aku tak nak dyeorang hampa..jadi...aku mesti bersedia...fuhhh...

Moga diri ini cekal..

(perrgggg...pancittt..huhuhuhu)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...