Followers

Selamat Ulang Tahun Kelahiran

Selamat ulang tahun kelahiran buat sahabat baik aku...Alhamdulillah..Allah pertemukan kita dan kita menjalin kan ukhuwah yang sangat aku hargai..

Mula-mula tu memang kita tak bertegur sapa kan...hahahaha..duduk satu aras..bilik berselang 2 jerk..kelakar kan...aku ingat lagi..kita start tegur masa bulan Ramadhan..hehehe..kita bersahur dan berbuka bersama..dari situ baru aku kenal ko...hehehe..lama-lama makin rapat...

sekarang ni..aku da anggap ko macam adik aku dah pown...ye la...mne tak nya..ko da jadi anak angkat mama..kiranya adik aku lakan..heheheh...ok lah..ada gak aku adik perempuan...buat teman kongsi cerita...lagipun..kalau aku p mana-mana pown dengan ko..mesti orang akan tanya ko ni adik aku ke..hehehe..betul x...aku sangat hargai ukhuwah yang terjalin ni...

Happy birthday my sis...moga di permudahkan urusan dan murah rezeki...

Aku doakan ko berjaya dalam apa jua yang ko lakukan...aku tahu ko macam mana..n aku tahu ko leh buat walaupun orang lain beranggapan ianya suatu perkara yang mustahil...moga ko berjaya...ameen...

1 comment:

Amiey said...

salam my dear....sowy lambat reply....hehhehe...tiap kali igat nk reply lupa je..jangan marah ye....thanks a lot ye tqah...ko tetap akan jd kawan dan akak aku sampai bila, selagi hayat di kandung badan gitu....walaupun pertemuan antara kita sudah lama berlangsung tapi ukhwah antara kita agak lambat sedikit,namun ia sedikit pun tidak mencacatkan hubungan yang terjalin, thanks 4 kenny rogers hehhee.....nanti belanja lg ye....hahhaha,thanks a lot, smg ukhwah yang terjalin akan kekal selama-lamanya...
luv u a lot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...