Followers

Daisypath Anniversary tickers

Kebingungan..... =)

Assalamualaikum...
Apa khabar diriku sendiri...hehehe..khabar kurang baik...asik tak sihat jerk belakangan ni..tak tahu la pasal apa...sebab cuaca tak menentu agak nyerr..hehehe..

Aku tak tahu nak post  apa kali ni...padahal otak aku tengah serabut nih..tak terkata serabut nyerr..hahaha..macam aku sorang lak yang serabut..kawan2 aku yang lain pown mesti serabut gak kan..almaklum la Isnin ni aku da exam da... tapi yang pelik nyerr..aku tak prepare  pape lagi..adehhh..masalah betul..3 hari berturut-turut ada paper...tak tahu la...da pandai sangat la tuhh...sampai tak study ni....hahahaha.. assigment pown tak siap lagi nihh.. da la kena submit hari exam tuh..huhuhu...tu la sapa suruh buat lambat2...tanggung la sendiri...hahahaha (menggelakkan diri sendiri)...

biasa la buat kerja last minit..hehehe...orang yang aku sayang pown tengah serabut sekarang ni..aku pulak tambah serabut kan lagi dye..huhuhu..cian kat dye...teruk nyer aku ni kan...salah aku gak..dye da la banyak kerja...pastu aku buat hal tak kene time lak tuhh..mana tak tambah serabut...kena fikir pasal dye gak..tul tak..huhuhu...

tak apa la...pasni...aku tak nak bagi dye serabut2 lagi...apa hal biar aku selesaikan sendiri..tak yah nak susahkan orang lain...apa2 hal pown tangguh jerk sendiri..hehehe..macam tak biasa lak...sebelum ni ok jerk..biasa la kan...gedik jerk...mengada2...susahkan orang jerk...

mana tak nyer..yang lama tak settle lagi..tapi aku tambah plak dengan perkara lain petang tadi...tersentap gak tadi.. aku tak tahu pown dye tangah serabut..aku cuma nak tolong..nak mudahkan dye...tapi lain pulak jadinya..salah aku gak...tak tanya..kan3..huhuhuhu..masa tersentap tadi..aku tak tahu nak kata apa...aku rasa nak nanges ada...tapi aku tahan jerk..takkan la sikit2 nak nanges...hahaha...macam budak kecik lak...jadi aku tahan kan jerk la...aku nak share dengan sahabat aku..kang nyusahkan dye plak..xpelah..aku da tak nak susahkan sapa2 lagi.. aku pown tengah serabut gak..macam2 nak kena fikir..final exam aku start hari isnin, selasa dan khamis..jumaat ni kena submit 2 assigment...isnin, hari exam ni kena hantar 1 assigment...fuhh...harap2 sempat...exam final kowt....penentu gred aku nihh..hehhehe...kena la buat elok2....


So, selamat berjaya kepada diri aku sendiri dan kawan2 sekelas dengan aku yang akan exam hari Isnin ni...pesanan terhadap diriku..."kalau tak boleh nak beri segunung kesenangan kepada orang lain, cuba untuk tidak memberi sebesar zarah kesusahkan kepada orang sekeliling"....
Ya Allah..kuatkan hati ku ini untuk menghadapi segala dugaan yang Engkau berikan...moga aku mampu mengukir senyuman walaupun hatiku kesedihan..hanya kepada Engkau tempat aku memohan dan mengadu...ameen...
kepada si dye...jangan serabut2...buatla yang mana penting dulu...diri ini hanya mampu mohon maaf..walaupun sering kali perkataan ini dilafazkan...tapi apa kan daya...hanya ini sahaja yang termampu..

No comments:

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...