Followers

Daisypath Anniversary tickers

soalan 'cepuk' dan rimas...

Assalamualaikum....fuhh...setelah lama berjuang..alhamdulillah..tinggal satu exam jek lagi nihh..exam kali ni aku tak tahu lak nak cakap...satu subjek mewakili 25%...risau gak kalau pointer aku jatuh kali ni..tapi biarkan jek la...hidup mesti di teruskan..hahhaha...

*bukan menda ni yang aku nk tulis sebenarnya.. tu just intro jek...

ramai sangat yang tanya "eh, ko sekarang dangan si pulan eh" "la..xpe jek..ko pown sekarang ni da single kan?"  soalan2 seumpanya bertubi2 diajukan kepada aku...

aduhhh....penat aku nak menjawabnyerrr...fuhhh..berpeluh2..hahahaha..
aku dengan si pulan tu rakan niaga jek..kami gerak business bersama2... hati yang terluka ni belum terubat lagi...cukuplah.. biar aku aku jadi doktor sendiri..merawat luka sendiri..hahhaha...biar waktu yang mengibati segalanya...


cukuplah aku ada Allah untuk ceritakan segala isi hati
aku...aku sememangnya tak layak mencintai orang lain..sebab cinta aku terhadap Penciptaku masih goyah.. aku tak perlukan seorang kekasih untuk menjaga aku selagi belum sampai waktunya.. aku hanya menunggu suami yang Allah da tentukan untuk aku...pilihan Allah lebih baik dari pilihan lain... bersabarlah hati :)....

ok..terjawab sudah persoalan kawan2 aku yang bertubi tu...heheheheh...aku tak perlu berdendam dengan sape2..memaafkan itu membuatkan jiwa lebih tenang...hati tak perlu gusar... hidup mesti diteruskan...cayok2...!!!!

*aku mungkin akan berkahwin dengan orang yang tidak aku cintai, tapi aku akan mencintai orang yang aku kahwini :)

Ada waktunya, 
sepi menjadi lebih indah 
kerana di saat itu kita ada ruang 
untuk mengingati dan merindui........

No comments:

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...