Followers

bengang dan tak kesah

entry kali ni, saya nak mengarut sikit... eh, bukan sikit tapi banyak... aiihh.. tapi macam tak patut lak kan... tapi lantak la.... saya try tapis2 sikit..


saya bukan nak ambil berat sangat pasal si fulan ni.. tapi kan da status dye naik kat wall saya... saya pon komen la... bukan komen apa pun.. sekadar perkataan "ameen" jek.. mudah-mudahan Allah makbulkan doa dye... then dye remove status tu.. aihhh.. kalau da tak suka sangat pun tak payah la nak buat orang macam tu... reti2 la jaga hati orang lain... belajar tinggi... tapi tak aplikasi pun apa yang dye belajar... haiisshhhh... sabar jek la....niat saya baik jek... bukannya saya komen yang bukan2 sampai leh malukan dye...

huh.. lega hati dapat marah dye dalam ni.. dye bukan tahu pon..hahhah... wehh.. fikir la sendiri, kalau saya nak aib kan si fulan tu.. da lama da saya buat... tapi saya masih waras.. tak baik buka aib orang... so, saya kena la bersabar jek..



Mencari kemanisan dalam kehidupan. 
Mehnah mendatang terasa terbeban. 
Bawa hatimu kepada Tuhan. 
Di sana menanti syurga idaman.

9 comments:

Anonymous said...

Sabar atiqah. Biasalah manusia. Macam2 ragam kan? Jadi, harap saudari atiqah banyak bersabar dan bertawakal kepada Allah.

Dari sahabatmu.

Nurul said...

tgh bersabar la ni.. lau x, lme da wt pkara y bkn2..hehehe... tq ea =)

Anonymous said...

Saya tahu awak macamana.Kalau awak kata A, A la.Takkan pilih yang lain.Hehe

Dari sahabatmu.

Nurul said...

sahabt, ni puji ke perli ni..hehhehe... =)

Anonymous said...

Tidak perli.Cuma saya pernah tahu perangai awak ni macam mana suatu ketika dulu.Hehe

Anonymous said...

Lupa pula saya.Awak nampak lain sekarang ni atiqah.Go2 chayok!

Dari sahabatmu

Nurul said...

lain..? msti mkin cumill kan..hahahha... =)

Anonymous said...

Awak memang comel pon atiqah.Hehehe

Dari sahabatmu

Nurul said...

hahahahha... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...