Followers

Risau

Assalamualaikum....

Rasa tak sabar lak nak tengok result... tapi dalam tak sabar aku ni...risau gak sebenarnya...ntah macam mana la result aku ni hah nanti..jangan turun lagi sudahlah...Semalam baru aku jelaskan hutang penginapan aku..huhuhu.. Bukannya apa, aku tak boleh check result kalau hutang tu tak dijelaskan...so, nak tak nak kenalah aku bayar..Kalau dah nama pun hutang..wajiblah bayarkan..hehehehe...

Risau gak aku dengan Taming Sari 3 ni... payah nyer la nak persiapkan diri nihh...banyak lagi kelompangan yang belum di isi...huhuhu...pengurusannya pun agak lambat gak....(termasuklah aku ni..heheheh) banyak lagi yang perlu di buat...risau tak terkata aku dibuatnya...

Banyak nye menda yang aku risaukan... macam mana ntah keadaan kat rumah ni..hope abah makin sihat..setiap kali aku call, abah cakap dye ok...tapi tak tahu lah... betul ke dye dah ok.. aku paham sangat dengan perangai abah tu... dye tak kan bagi tahu aku pun kalau dye tak ok...abah tak nak aku risau pasal dye.. tapi... aku tetap risaukan dye....moga kesihatan abah semakin membaik...ameen....
(aku & abah tersayang)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...