Followers

Detik yang berlalu

Assalamualaikum...
seperti biasa..jarang2 aku update blog aku ni...MASUM dah lama berlalu..walaupun ada agenda yang tersembunyi...hidup mesti di teruskan..hahahha...tak ada kaitan pown sebenarnyerr..hehehe..


ni Team pencak silat..tak semua ada nih..



ni pulak regu putra & putri bersama coach Azman



ni anak2 seni-regu,ganda & tunggal..sorang jek tak ada dalam ni...mana ntah dye p..



ni pulak my lovely partner regu..hehehe


ni aku dengan orang yang tersayang =)

ada banyak lagi gambar sebenarnya..takkan la nak masukkan semua kan..hehhehe...
......................................................................................................
ok..next
 
lama aku tak balik rumah... mama siap call...asyik tanya bila nak balik rumah...dah rindu aku la tuhh..abah pown sama... almaklum lah..abah tak ada geng nak lawan cakap..heheheh...kalau duk rumah...aku ni kerjanya cari pasal jerk dengan abah..hehehe..Alhamdulillah...kesihatan abah semakin membaik...
mama cakap " sini durian banyak..murah2 lak tuhhh...xmo balik ker..." hehehhe...tak tahu la bila nak balik...kena cari masa terluang sikit untuk balik rumah nihh...

sekarang ni aku duk kat rumah kawan aku..tumpang rumah dye...ada hal yang belum selesai...hujung bulan ni Insya Allah settle...hehehehe...
sampai sini jerk jerk la entry kali ni..senang2 nanti aku update la lagi...hehehehe (tu pown kalau rajin la kan..)

Ada waktunya, 
sepi menjadi lebih indah 
kerana di saat itu kita ada ruang 
untuk mengingati dan merindui........

No comments: