Followers

So Happy

Fuhh...aku baru jerk balik dari rumah semalam...aku balik rumh dengan 5 orang kawan aku yang lain..hehehehe...ni pown baru jerk sampai Bangi..terus jek update blog...tak tahu la nape rajin sangat pulak nihh..hehehe..

Dapat gak aku lepas rindu aku kat keluarga aku..even aku balik kejap jerk...tapi aku cukup puas hati...abah beli durian punya la banyak...2 hari makan durian puas2....hahaha...ada kawan aku sorang ni...sampai berkali-kali mandi sebab panas...almaklumlah..makan durian banyak sangat,....bez gler r....hehehe..

Pagi tadi..kami semua p mandi manda kat ledang dulu..hehehe...alang-alang dah dekat tu kan..singgah jek la... bukan dekat mana pun...lama gak la kami kat sana...kami ni..kalau jumpa air terjun ke...sungai ke...terus tak ingat nak balik...hehehe...

Tu jek aku nak kongsi kali ni...sebenarnya kegembiraan yang aku alami ni..aku tak dapat nak luahkan macam mana rasanya... balik...kita tengok muka mama dan abah...cara mereka sambut kita balik...dah cukup menunjukkan kegembiraan mereka...mungkin sebab mereka merindui aku sebagaimana aku rindu kan mereka...Hanya aku dan Allah sahaja yang tahu cam mana perasaan aku...

Nasihat kepada diri aku dan sahabat2 sekalian....sayangi lah orang tua kita...apa sahaja yang kita mahu..kita boleh dapatkan...kita aboleh beli...tapi...ingatlah...kita cuma ada sekali jek ibu dan ayah..sayangi lah mereka selagi mereka ada...berbuat baiklah dengan mereka...jaga perasaan dan hati mereka...selalu2 lah kenang kembali jasa mereka terhadap kita...apa yang mereka korbankan untuk kita...apa kehendak mereka yang mereka lupakan untuk membesarkan kita...Insya Allah.. kita akan rasa bersyukur kerana mempunyai dan memiliki kasih sayang mereka...

Ada waktunya,
 sepi menjadi lebih indah
 kerana di saat itu kita ada ruang
 untuk mengingati dan merindui........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...