Followers

Kekosongan

 halo...halo...halo...
lambat pulak bukak sem baru ni...dah nak tahun 3 dah aku ni...kejap jerk rasanya..rasa bosan pulak bila cuti panjang sangat..huhuhu..tak tahu nak buat apa..(sebenarnya, banyak jerk benda yg aku kena buat) tapi..tu la kan...tak tahu macam mana nak mula.. cuti2 ni aku still  belum balik ke rumah..mama & abah asik tanya jerk bila nak balik..huhuhu... Insya Allah hujung bulan ni dapatlah aku balik rumah...


rasa risau pulak nak ambil ujian ni..banyak benda yang nak kena ingat...banyak yg lebih kurang jerk..keliru aku di buatnyerr..huhuhu...gigihlah aku nak kena berlatih...tak pe la....slow & steady..Insya Allah boleh buat...hehehe..positif lah kononnyerr aku ni..hahahha...

gaya macam nak ambil ujian bertulis jerk kan..hehehe..ujian yg bakal aku ambil ni ujian fizikal dan mental...hahaha..harap Allah permudahkan segala urusan aku..ameen...

Selamat maju jaya...

Ada waktunya, 
sepi menjadi lebih indah 
kerana di saat itu kita ada ruang
untuk mengingati dan merindui........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...