Followers

Daisypath Anniversary tickers

perit yang aku rasa

Ya Allah..berikan lah aku kekuatan... HambaMu ini terasa sangat lemah Ya Allah...tak pernah aku ada perasaan yang semacam ini...Aku tak kuat untuk menghadapi nya Ya Allah...

kali ini aku tak dapat nak sembuyi kan perasaan aku..masalah aku... selama ni aku boleh sembunyikan masalah aku daripada kawan2 aku..terutamanya sahabat2 aku....tapi kali ni aku lansung tak berdaya... saat aku dapat sms... tangisan aku tak henti2... bagaikan dunia telah berakhir...Subhanallah...Kuat kan aku Ya Allah...perkara ini datang dalam sangat aku sedang bertatih untuk berjuang... tapi sms ini dah buatkan aku terus tersungkur untuk teruskan nya...

Allahhu RAbbi...
kuatkan aku Ya Allah...Aku masih ada tanggungjawab...perkara ini membuat kan aku rasa nak tinggalkan segala nya...bantulah Hamba Mu yang kerdil ini Ya Allah...












Ada waktunya, 
sepi menjadi lebih indah kerana 
di saat itu kita ada ruang 
untuk mengingati dan merindui........

2 comments:

ezo said...

npe ni dik?

Nurul said...

abg bc blog tqa...xsangka la plak..hehehhe

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...