Followers

Daisypath Anniversary tickers

Travel UUM

Assalamualaikum... fuhh..badan masih letih lagi nih...mana tak nya pukul 3am baru smapai bilik..balik2 jek terus tidur...pagi tu ada tutorial tapi tak baca pape lagi..bukan aku sorang...sahabat2 yang travel  sekali dengan aku pown sama...apa boleh buat...hehehe...

masa balik semalam memang kami berlima memang tak larat..masa pergi berempat jek...mana datang sorang lagi ni ntah..hehehe..empat orang dari kami sakit kepala...huhuhu..tapi aku da ok sikit sebab aku makan ubat sakit kepala...kalau tak memang aku pown tumbang sekali la...driver kiaorang la yang paling kesian sekali...pergi dye drive...mana tak penat..so balik tu..aku la yang memandu... mula2 tu memang meriah dalam kereta tu..walaupun masing2 tak larat dan tak sihat..tapi masih cuba untuk bertahan temankan pemandu...lama2..keadaan badan yang tak mengizinkan..masing2 terlelap...tak ape lah kan..tinggallah aku sorang2...yang tak boleh bla nyerr co-pilot pown lelap sekali...huhuhu...yela, biasa la..boring kan..kalau aku pown gitu gak...hahahha...

even penat tapi aku bersyukur..kami selamat sampai..hehehhe...masa dalam perjalanan ke UUM ni..sian kat sorang sahabat aku ni...asyik dye jek kena sakat kami kami..hahahha...saja jek bergurau...sepanjang perjalanan, asyik kena gelak jek la dy e ni..bukan setakat perjalanan pergi jek..balik pown sama..hahahha...nama dye "kucak"..hahahhah...gurau jek...jangan marah ea cayang...

kami ni masing2 tak berapa nak ok lagi..especially bakal suami isteri ni...cian depa...moga mereka cepat sihat..ameen...

hah...dapat jugak aku makan laksa mee kat rumah sahabat aku ni...kat tempat lain tak ada laksa mee ni..umi yang buat..hehhehe..banyak gak la aku makan..hahahah...bukan selalu dapat makan..hehehehe...siap tapau bawak balik..tapi bukan untuk kami la...untuk sahabat kami yang sorang tuhh..beliau tak ikut kami..jadi tapau kan la..beliau pown suka laksa mee ni...laksa mee ni bukan macam laksa yang biasa tu taw...kalau nak cuba...boleh cari kat pantai remis..hehehe...kalau tak salah aku la nama tempat rumah sahabat kami ni...almaklumlah..aku bukan tau sangat geografi ni..hehhehe...

ok lah..sampai sini jek setakat ni..aku nak siap2 pergi kelas pulak...hari ni agak full kowt...sebabnya malam ni mungkin ada kelas ganti...huhuhu...sekian =)

sekadar mahu berceloteh menghilangkan letih...

Ada waktunya, 
sepi menjadi lebih indah 
kerana di saat itu kita ada ruang 
untuk mengingati dan merindui........

1 comment:

TINTA GERIMIS said...

oit...kucak??????wat the!!!~hahahaha...mongekkkk..

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...