Followers

Borang permohonan

Tajuk post aku kali ni mohon...nak mohon pape pown sekarang kena lah isi borang pemohonan..betul tak..??
itu baru borang pemohonan, belum borang yang ntah apa-apa lagi tuh..memang banyak gila la...belum mintak segala dokumen salinan yang kena ada cop pengesahan..payah sungguh la...huhu..

asik sibuk cakap pasal borang permohonan ni..apa ke menda la yang minah ni nak mohon ekk..?hehehehe..
meh sini aku nak cerita sikit..aku nak mohon apa ni..hehehe...

bukan nak mohon kerja....mintak itu dan ini..hehehe..tapi aku nak mohon sesuatu yang bagi aku sangat penting la...kalau tak mohon ni..terasa sangat la rugi.. huhuhu..

aku sebenarnya...nak mohon maaf kepada sahabat aku ni...aku dah kecewa kan dye semalam...aku janji nak datang ptsl, nak siap kan assigment  la katakan...hehehe..tapi aku mungkir janji lak...kecian kat dye duk sorang2...siap kena ngorat dengan mamat master lak tuhh...huhuhu..tak patut tul aku ni kan...cakap jerk best friend tapi...janji pown tak leh tunaikan...so, di kesempatan ini (cewahhh)...aku nak mohon maaf sebab tak datang semalam..aku tak harapkan sahabat aku ni maaf kan aku..aku cuma harap dye tak marahkan aku lagi...tu jek...

kepada yang berkenaan Chak (bukan nama sebenar), gambar dye ada kat sebelah tu..hah..tengok la...aku mintak maaf sangat2 kat ko...hah..borang apa yang aku nak kena isi ni..borang mohon maaf ada..?hehhehe..kalau ada, meh bagi aku isi..pastu kamu buat la pertimbangan ea...nak reject  ke nak masuk kan dalam senarai menunggu ke apa ke...






Sekian,
nukilan Nurul~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...