Followers

Hati kata tak ape....


Bile kite sayang dye 
Kite terime jer ape yg dye komen
 
Hati kate takpe, semua orang tak sempurna… 





Bile kite sayang dye
Kite tunggu dye lame giler pun takde hal
Tapi bile dye tunggu kite, dah marah2
Hati kate takpe, adatlah orang bercinta... 



Bile kite sayang dye
Kite tak tido pun takpe layan dye tengah bosan
Tapi bile kite bosan, die tak layan kite pon 
Hati kate takpe, die busy kot...
 

Bile kite sayang dye 
Kite gaduh ngan dye, kite diam jer

Tapi die heboh kat 1 dunia cakap kite marah dye
Hati kate takpe, die tension tue… 


Bile kite sayang die

Kite call nak cakap ngan die
Tapi dye gayut ngan org lain
Hati kate takpe, dye ade hal nak cakap ngan kawan dye kot… 


Bile kite sayang dye
Kite bercerita ngan dye, macam cerita ngan tunggul kayu hampeh
kite jerk yang beriya nak bercerita
Tapi bile dye bercerita ngan kite, kite dengar sampai bawak dalam mimpi
Hati kate takpe, itulah tanda sayang... 



Bile kite sayang dye 
Kite jadi macam orang gile bila sehari tu dye x msg

Tapi, dye siap boleh kuar ngan kawan2 die 
Hati kate takpe, takkan dye nak berkepit ngan kite 24 jam…

Bile kite sayang dye
Kite tak sanggup tengok die derita
Tapi dia tak pernah hargai diri kite
Hati kate takpe, die malu nak tunjukkan sayang pada kite tue... 




Bile kite sayang dye
Kite sanggup tinggalkan die selame-lamenye agar dye bahagia 
Tapi adekah dye tau pengorbanan kite??
Hati kate takpe, janji dye bahagia… 

Sampai satu ketika

Hati pun kate takpe 
Kite masih ade si DIA yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang 
DIA takkan pernah melupakan kite walaupun kite selalu lupekan DIA...

1 comment:

~Nurul~ said...

post ni sje2 jerk ea....xd kaitan ngn spe2....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...