Followers

Daisypath Anniversary tickers

Tenang la duhai hatiku...

Assalamualaikum..

Yang dihormati diri aku sendiri..hehehehe..dan teman2 sekalian..duakalian pown boleh gak la...habis rosak bahasa Melayu aku buat..hahahaha..

alhamdulillah..selesai appoiment semalam..Segamat, Muar dan Ayer Hitam...Allah permudahkan segala urusan aku...agak kepenatan semalam...mulanya nak balik malam semalam gak...sahabat ku yang memandu ni dah tak larat dah...aku nak drive pown tak larat gak..ngantuk dan letih..hehehe... jadi, kami rehat la jap kat petronas ayer keroh..penat punyer pasal.. kul 6am baru tersedar...hahaha..kami bertiga tidur jerk dalam kereta..pengalaman..hehehehe... kereta tak d matikan..kononnya nak rehat kejap jerk...sampai ke pagi kami rehat..pastu masing2 bangun, p solat subuh then terus gerak balik ke kampus...

post yang aku nak ceritakan ni tak ada kaitan pown dengan perkara di atas..hehehehe...saje jerk nak kongsi cerita...

ok..kembali kepada motif aku post kali ni..satu hari ni aku rasa tak sedap hati... aku pown tak tahu kenapa..biasanya kalau aku susah hai..aku suka kuar jalan2..hehehe...tak dapat nak cerita kat orang yang rapat dengan aku pown xpe...janji aku dapat kuar jalan2... bila jalan2, kurang la sikit kepala otak aku ni berfikir..hahahaha..aku ni rajin berfikir ke...(pasan jerk..hehehe...) tak perlu ada orang temankan aku pown aku tak ada masalah..aku suka bawak motor sorang2..then p jalan2 mana2 la aku suka..hehehe..tapi payah sikit sekarang ni nak buat macam tuhh..terasa geram ada..sakit hati pown ada bila tak boleh buat macam tu..

so, konklusi nya..aku saje jerk post kan kat blog aku nihh..may be aku tak berapa tenang sebab semalam...ermm..ntah la...aku pon taj tahu...hanya allah saja yang tahu.. moga Allah berikan ketenangan kepadaku...ameen..

No comments:

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...