Followers

Mencari kekuatan

Assalamualaikum....
Lebih kurang dah 10 hari perkara ini berlaku....tapi aku rasa macam baru jek berlaku semalam....aku masih tak dapat lupakan...aku cuba untuk buat2 tak tahu...cuba abaikan..tapi...kadang kala..ia muncul dengan sendiri...aku mencari kekuatan di celah2 gelak ketawa aku bersama sahabat2 dan rakan niaga aku...Kekuatan dari Pencipta ku..tu dah semestinya...tiada daya upaya melainkan kekuatanNYa...

tadi aku baca blog sahabat aku ni...nama dye "kak Bab"..hahahhaha....banyak post dye adalah untuk aku...dye selalu jek cuba cheer kan aku.. aku selalu cari kata2 motivasi kt FB...sebagai penawar hati aku...aku cuba untuk tak menangis lagi...tapi aku tak mampu...nak taip post ni pown sempat lagi mengalir air mata ni...automatik sebab aku teringatkan perkara tuh..

aku perlu kuat..!!!...jauh di sudut hati aku masih mengharap agar aku punya peluang ke2..
"Kita boleh menipu dan membohongi semua orang yang kita tidak lagi menyintai si dia, insan yang pernah hadir.. Namun sebenarnya, kita tidak dapat menipu dan membohongi diri sendiri, dalam diam kita masih menyintai dia dan menunggu saat si dia kembali pada kita"
aku baca status ni tadi kat FB....dan aku akui status ini lah yang  berlaku pada aku sekarang ni..aku cuba ukirkan senyuman...zahir kan gelak tawa aku...tapi gundah gulana hati aku...hanya aku dan Allah sahaja yang tahu...moga 'si dye' baca blog aku ni...aku tahu dye tak akan baca...tapi aku masih  mengharap dye akan jenggah blog aku..dan baca post aku..

Ada waktunya, 
sepi menjadi lebih indah 
kerana di saat itu kita ada ruang
untuk mengingati dan merindui........

4 comments:

madah kehidupan said...

banyakkan bersabar tiqah...:) aku memahami ape ko lalui-dilah edata

Nurul said...

thnx dila.... :)

Nadzirah Hamid said...

May my prayers be with you,friend...

Nurul said...

thnx alot dear..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...