Followers

Moga termakbul


berdoalah untuk kedua-dua orang tua korang...bahagikan lah mereka sementara mereka masih ada..aku ada impian aku untuk mama dan abah...mama n abah p haji tahun 2013 t...aku akan usahakan perbelanjaan untuk mereka ke sana...moga2 Allah permudahkan...

ok..aku nak kongsi sikit beberapa matlamat yang aku kena capai ni...
1. Dalam bulan 11 ni aku dh kena ada kereta sendiri dah ni
2. kena ganti peti ais kat rumah tu- 3k
3. nak jadi tetamu Allah (mac 2012)-6k

hah ni antara matlamat aku yang terdekat ni...moga dpermudahkan oleh Allah

Ada waktunya,
sepi menjadi lebih indah
 kerana di saat itu kita ada ruang
 untuk mengingati dan merindui........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...