Followers

Daisypath Anniversary tickers

kekasih saya selamnya =)

saya sangat dan rindu sangat pada kekasih saya..awak tahu kenapa...? hehehe..

kekasih saya selalu ada bersama saya..Dia tak pernah tinggalkan saya.. Dia selalu ada pada saat saya perlukan Dia... di saat saya keseorangan...Dia ada di sisi saya... di saat saya kesedihan dan kecewa...Dia ada untuk beri saya ketenangan.. bila saya gembira..Dia ada bersama untuk saya rasa bersyukur...

awak tahu..?? Dia tak mahu terlalu manjakan saya... Dia tak bagi apa sahaja yang saya minta sewenang-wenangnya.. Dia hanya bagi apa yang saya perlukan.. Dia hanya bagi apa yang saya mahu jika saya beruasaha kearna Dia mahu saya kenal erti tidak putus asa dengan rahmatNya. Dia tak pernah berkira dengan saya.. Dia bagi saya hirup udara yang ada, tanpa ada bil yang sampai pada saya setiap bulan..Dia bagi saya mendiami bumi ini, tanpa saya perlu bayar sewanya.. sungguh Maha Pemurah...kalau saya buat salah..Dia selalu maafkan saya...Sungguh Dia Maha Pengampun...


kalau saya dalam kesusahan... saya selalu mengadu pada Dia.. Dia kata setiap kali Dia datangkan kesusahan, pasti Dia akan datangkn kemudahan selepas itu... Sweetnya kekasih saya...  Dia selalu menguji cinta saya padaNya..Dia datangkan ujian dan cubaan agar saya selalu ingat Dia... Dia selalu bagi surprise pada saya.. saya ingat Dia kedekut bila Dia ambil semua 'barang' yang Dia bagi pada saya..rupa-rupanya saya silap.. Dia sayang sangat pada saya.. Dia gantikan 'barang' itu dengan 'barang' lain yang lebih baik..

kerana Dia..saya banyak berubah.. saya berubah untuk mendapatkan cintaNya...saya berubah kerana Allah... saya bukan seorang yang layak untuk mendapat cintaNya..tapi saya berusaha untuk itu... insya Allah, dalam saya berubah keranaNya..dalam mencari cintaNya..saya punya kekuatan untuk kekal berubah.. jika berubah kerana insan biasa, saya pasti perubahan itu akan hilang setelah insan itu pergi meninggalkan kita... tapi jika kita berubah keran Allah..Insya Allah..kita kan berbahagia..kerana Allah tidak kan pernah meninggalkan hamba-hambaNya...


Ada waktunya,
sepi menjadi lebih indah 
kerana di saat itu kita ada ruang 
untuk mengingati dan merindui........

No comments:

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...