Followers

Daisypath Anniversary tickers

Takdir Allah =)

assalamualaikum...makk oiii..malas nya nak update blog ni..banyak sangat cerita nak story mori  ni..huhuhu... terasa sunyi lak bila Taming Sari (ts) da habis..mana tak nya..masa nak game, pagi, petang, malam ada trening..bila tak ada ni, rasa bosan pulak...


ts kali ni buat aku sedar sesuatu...aku dapat apa yang aku tak pernah dapat masa ts yang sebelum ni... friendship...aku rindu sangat kat keluarga TS IV...aku rasa sangat rapat dan dekat dengan dyeorang even aku baru jek kenal...alhamdulillah...walaupun aku kehilangan sesuatu..tapi Allah ganti kan dengan yang ramai...

tetiba tangan aku ni berhenti menaip pulak...tak dapat nak taip perasaan aku sekarang ni...betapa kau bersyukurnya dengan nikmat Allah...ada baik nya perpisahan yang berlaku...baik untuk aku dan juga baik untuk dia... ts kali ni dia memang tak ada untuk menyokong aku..tapi Allah ganti dengan kawan2 n keluarga ts yang lain...malah lebih ramai...dan aku gembira bersama mereka....banyak komen yang aku terima tentang hal aku tu...tak perlu la aku ceritakan kat sini... (barang yang lepas usah d kenang)...biar ia kekal dalam kenangan..hidup mesti d teruskan,...hehheh.... melalut plak cerita aku ni...

dah la...sekian sahaja...hehehhe... tak ada motipp langsung entry kali ni...ngee~

Ada waktunya, 
sepi menjadi lebih indah 
kerana di saat itu kita ada ruang 
untuk mengingati dan merindui........

2 comments:

Unknown said...

jadi rupanya ini kamu..hahaha

uit, rindu kamu.. rindu bilik vip, port lepak bersama diorg..hoho

moga kita sentiasa bersama, jauh di mata dekat di hati, insyaAllah :)

Nurul said...

hahaha...kamu xtaw ke...insya Allah..jauh d mata dkt d hati...btul x kuda laut...ngee~

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...